29.8.07

Pettumus

Huvitav, kas keegi neist luges selle üldse läbi? Retsensent igatahes küll mitte.

Mis nad kenad inimesed arvavad siis et ma olen neile tänulik, kui nad mind liistule ei tõmba vä? Kui on kaitsmine, siis võiks ju lasta inimesel ennast kaitsta ka.

Jõle tore ikka küll teada kõiki oma töö puudusi ja kuulda mitte ühtki neist välja toodavat. Kas kedagi üldse huvitab see, mida mul öelda on? Kas keegi üldse luges seda?

2 kommentaari:

Murks ütles ...

Mina lugesin. Age luges. Sa ise lugesid miljoneid kordi.

Tagasiside andmine on alati keeruline. Tagasiside vastu võtmine ja sellest õppimine on ka keeruline. Kõik ei ole selles pädevad.

Aga need paar kuud, mil lugesid, kirjutasid ja mõtlesid olid ju ometi seda väärt? Õppimine ei ole ju ometi ainult oma töö kaitsmine, see on protsess, mille käigus töö valmis. Muidugi nad teavad kui palju sa oma mõttetööd sinna sisse panid, kui palju sa vaeva nägid. Sinu trump ongi hea veenmisvõime. Nagu ütlesin, sageli on raske näha tõelist sisu, kui töö kirjutaja on ise väga karismaatiline - võib neid inimesi kritiseerida, aga samas saan neist hästi aru. GIs muud ei näegi :)

Tead. Võta ette retsensioonijuhend ning kirjuta endale ise üks retsensioon. Pane kõik paberile, mis arvad, et töö juures hästi ja kehvasti oli. Kui tahad, võin seda lugeda ja sulle kommenteerida.

lasuurtihane ütles ...

Nojah, tegelikult ma saan aru küll, millega tegu ja nüüd, kui mulle on tulnud õisist korralduse koopia, mille kohaselt ma olen eksmatrikuleeritud seoses õppekava täitmisega täies mahus, olen ma natuke rahunenud ka. JESSJESSS!

Aga rohkem ma selle äraneetud tööga küll tegelda ei viitsi, tänan ei...

Aitäh pakkumast, kullakallikene!

Postita kommentaar